خداااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای دل خودم وقتی که تنهام

خدا ی تو این دنیای به بزرگی تنها یی  من بی دلیل بزرگ ترین درده خدایا می نویسم اما می دانم  کسی نیست بخواند و .....دلش به حال من بسوزد خدایا چرا من تنهام خدا دلیلشو به منم بگو تا بی تابی نکنم خدا تنهایی بد دردیه می دونم تو هم تنهایی ولی تمامی ادما به فکرتن ولی من چی حتی یک نفر هم نیست به یادم باشد فقط  دردهایم را خاننده های مطالب وبم  می فهمند و شاید برخی بخنند خاستم بگویم چرا از این دنیا فقط یک وب ماله من چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دیگه بریدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ سه شنبه 16 تير 1394 ساعت 1:22 نویسنده sana پردیس |