خستم

برای دل خودم وقتی که تنهام

خدای خوبم چند تا سول دارم ازت

چرا منو افریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افریدی ازارم بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افریدی هر چی تو این دنیاد درده بی درمونه سر من خالی کنی؟؟؟

افریدی تمومه تنهایی ها را سر من اوار کنی؟؟؟؟؟؟؟

خدا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم گریه می خاد اما اغوشی نیست!!!!!!!!!

دلم گریه می خاد اما همدمی نیست!!!!!!!!!!

دیگه از این تنهایی خسته شدم!!!!!

دیگه بریدم!!!!!!!!!!

اخه چه قدر بیام تنهایی هامو تو این وبلاگ لعنتی بنویسم

در حالی که حتی یه نفر هم نیست بخونه و دلش برام بسوزه

خدااااااااااااااااا چرا/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا روزه مرگم را نزدیک بگردان؟؟؟این تنها ارزو یی که دارم

دیگه بریدم دلم مرگ می خاد ؟/اطمینان دارم  اگر نباشم هیچ چیزی از این دنیا کم نمیشه

کسی جای خالیمو حس نمیکنه پس بودن یا نبودنم فرقی نمی کمه ؟؟ کاش از همان اول نبودم

ادمای زیادی دوروبرم هستن ولی یکیشونم هم دمم نیست !!! خداجونم منو زود بیار پیش خودت

خستم/دلخورم/ناراحتم/شاکیم /بسمه هر چی کشیدم بسمه/خدا چرا اون روز خاله ناهیدمو بردی منو نبردی؟؟

کاش به جای اون من میومدم پیشت >جای خالیه اون داغونم کرده//اخه چرا؟؟؟

من چرا دارم می نویسم اخه چرا ؟؟؟ درحالی که یه نفرم نمی خونه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ پنج شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 18:5 نویسنده sana پردیس |