اگه...

برای دل خودم وقتی که تنهام

         

اگه خیانت نکردم فکر نکن نمیتونستم .... اتفاقا خیلیا دورو برم بودن

اگه خوب بودم فکر نکن خوبی از خودت بود ....خوبی تو ذاتم بود

اگه بردمت بالا فکر نکن چیزی بودی ....میخواستم هم قد خودم شی

اگه تک پر بودم فکر نکن پریدن بلد نبودم .... فقط میخواستم با تو بپرم

اگه واسه دیدنت لحظه شماری میکردم فکر نکن خیلی شاخ بودی .... به دلم که تنگ بود احترام میذاشتم

اگه دلمو فقط به تو دادم فکر نکن تو عالی بودی ....دلم راضی نمیشد

اگه اگه اگه ....

خلاصه اگه حالا دارم فراموشت میکنم فکر نکن واسم اسونه.... خودت موندن رو واسم سخت کردی که مجبور شدم اسون برم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 15:26 نویسنده sana پردیس |